Back to School

 
 
 
 
Då var första dagen i år två på gymnasiet avklarad.. skönt att vi bara hade upprop! Fast även då vi endast lyssnade på lärarna så blev jag helt trött i huvudet, redan skolless? Nja, kanske känns det bättre då det verkligen blir höst, just nu är det sol och sommar ute och då vill man ju inte gärna sitta i skolbänken.
 
Fick även mitt schema, ganska så tungt. Vi slutar som tidigast 14.10 och har sovmorgon två gånger i veckan till 10. Men sedan går vi till ca. 16-tiden. Men ettan var ju väldigt lugn så jag blev inte förvånad direkt. Dessutom är jag faktiskt riktigt taggad inför de nya ämena så som psykologi, sociologi, men främst filosofi!
 
Näe nu ska jag pallra mig ut i stallet och fixa lite. 
 
Vi hörs!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback