Höstens jack-guide

 
 Här kommer min top 10-lista på snyggaste jackor till hösten!
 
1. Burberry's Quited jacket, älskar passformen, färgen och de typiska checkrutiga ärmarna. Dock väldigt dyr men en sån här jacka blir aldrig omodern så man kan se det som en investering. Om jag fick välja hade jag köpt en olivgrön. Eller en marinblå.
 
 
 
 
2. Trenchcoat. Även här tycker jag burberrys är snyggast, men det finns många snygga kopior från  t ex. HM.
 
                                   
 
HM:
 
 
 
3. Gillar man inte den klassiska trechen och quiltade så kanske baseballjackan kan vara något? Jag tycker den här var gryyymt snygg... från HM!
 
 
4. Bomberjackan är också en favorit, speciellt när 90-tals trenden fortsätter i höst. Färg? Svart, vit, olivgrön eller vinröd tycker jag är snyggast. Ett coolt mönster kan också va fint, men då är det svårare att matcha.
 
Airforce MA1 Bomber Jacket - New In This Week - New In http://bikbok.com/medias/sys_master/celum_assets/8808802517022_Komber_jacket_col39_w19_299_F_6717_jpg.jpg?11
 
 
5. Oversize kappan! helst i pastellfärgat eller varför inte rutigt som på bilden nedan?
 
 
 
 
6. Bikerjackan i ny tappning, snyggt snyggt snyggt!
 
http://media.harveynichols.com/catalog/product/cache/1/image/450x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/4/p457906_grey_2_v1.jpg
 
7. Denna jacka från Modekungen.
 
8. Fjällräven jacka som även går bra att ha på vintern, orangefärgen är stor i höst.
 
 
9. Brun läderjacka ifrån Asos.
 
Image 1 of Pepe Jeans Leather Biker JacketImage 4 of Pepe Jeans Leather Biker Jacket
 
 
 10. Denna retro jacka ifrån monki. Gillar pastellfärgen.
 
 
 
 
Det var 10 olika typer av jackor det, men än är det sommarlov och då behöver man inga jackor eller mössor och det tycker jag vi ska njuta av. För tänk på vintern då snön ligger på backen och man fryser händerna av sig. Då är det skönt att bara kunna gå ut i shorts och linje!
 
Men visst blir man lite sugen på höstkläder ändå ?
 
Kram ,
 


Skulle du kunna länka var du hittade jackan från asos? :)

2013-08-17 // 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback