Polaroid kamera

Äntligen kom min vita polaroid kamera i posten! Den är bara för söt alltså, det bästa är att fotot kommer ut direkt från den och att den är så lätt att lära sig alla funktioner och så. Modellen heter Instax mini7s (fujifilm). 
 
Bild från min instagram.
 
Åh denna kamera kommer få följa med på en massa upplevelser framöver, här ska skapas minnen! Sedan hade jag tänkt sätta in dem i mitt rosa fotoalbum.
 
Är ni intresserade av en utverdering eller mer om hur den funkar? Lämna bara en kommentar isånnafall.
 
Kram


Oh jag vill också ha! Hur mycket kosta den och vart beställde du den ifrån? :D

- Tusen tack, detsamma, kram :)

Svar: Tack:) Nu har jag publicerat ett inlägg om kameran på bloggen:)Kram
Manda

2013-02-16 // 13:56:48

Fin! Vart fick du tag på den?

Svar: Tack! Kolla in bloggen, precis gjort ett inlägg om den:)
Manda

2013-02-19 // 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback