Dag 4 - Mitt livsmål

 Inte ett lätt ämne, egentligen är väl allt jag vill är att leva ett lyckligt liv. Det är inte så lätt att veta vad man ska bli, vad som väntar på en efter gymnasiet när man är 16 år, ops menar 17. Ibland känner jag mig stensäker på vad jag vill göra i framtiden, men nästa dag så känns det inte lika roligt längre.
 
Vara lycklig, umgås med mina fina vänner, finna kärleken, se världen, bo i ett fint eget hus, göra alla stolta, lyckas. Och allt därimellan. 
 
Men just nu så är en av mina drömmar att ge ut en bok, har ju faktiskt redan börjat skrivit på en...
 
 
 
Sedan så finns det så himla mycket saker som jag vill göra, frågan är bara hur jag ska planera upp det...som sagt det är svårt att veta och jag tror att det kommer, jag har ju faktiskt 2,5 år kvar på gymnasiet så än finns det tid till att fundera! Och just nu orkar och vill jag inte tänka för långt in i framtiden, blir ju lätt att man glömmer bort nuet då. För det är ju nu jag lever och just nu är jag faktiskt riktigt nöjd med mitt liv. 
 
Shit vad svår fråga, men om ni vill får ni jättegärna dela med er av något ni vill göra eller hur ni ser på framtiden. Skulle vara jättefint.
 
Tack & Stor kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback