Sneak Peak

 
Här har ni en liten sneak peak på hur himmelsängen blev, är inte riktigt klar än, bilder på rummet + nya tapeten kommer efter helgen.
 
Det är så himlans fint när man ligger under och kollar upp på ljusslingan, som en stjärnhimmel fast med rosor. Kommer typ bosätta mig här, med en bok och en kopp tee. Så då vet ni vart ni hittar mig!
 
Kram!


Svar: Tack så hemskt mycket, din blogg är också väldigt fin! Ja intresserad är jag väl, men vet egentligen inte riktigt vad ett bloggcrew är, haha. :) Min mejl är: [email protected] ! Kram

2013-01-25 // 08:38:21
» essla

Hejsan nu finns det 11 finalister i fototävlingen :) Gå in och kolla ifall en av dom är du :D och rösta på den du gillar mest :D

Ha en bra lördag / Elsa

Svar: Åh vad glad jag blev, tacktack! :)
Manda

2013-01-26 // 09:56:44

Ser jättefint ut! :)

Svar: Åh tack!:D
Manda

2013-01-26 // 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback