170713

 
Igår kom Kirsten äntligen hit!! Vi har inte setts sen i september, förutom skype då, hehe. Vi tog båten ut till deras sommarstuga ute på Grissel-ön och sovde över där. Imorse var vi hurtiga och tog en springtur innan frukost ner till viken och sedan badade vi från bryggan när vi kom tillbaka. 11,5 grader varmt  var det i havet. Hej julivärmen eller? Nja. Men ändå värt! Nu är vi hemma hos mig och håller på att planera lite inför den 26-28 juli...skriver om det sen. 
 
Håller på att ladda ner senaste episoden av PLL, sen blir det film-maraton och grillning!
 
Laddar upp lite bilder från senaste dagarna sooon. Och jag såklart även svar på frågestunden... På Fredag är sista dagen för den sedan gör jag en vlogg med svar :-)
 
Kram!
 
 


Är du också beroende av PLL? (x det är iaf jag!

Svar: Det kan man säga, ja! Hahah:-)
Manda

2013-07-17 // 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback