Photoshoot i Storsand

Igår fotades jag av Nathalie Evrung på vackra storsand som ligger i Norrfällsviken, vi startade ganska sent vid ca. 20 tiden eftersom solen lyste så starkt mitt på dagen och vi hade verkligen inte kunnat fått bättre väder! På slutet vid 22 tiden var det värsta fina solnedgången som bidrog till ett häftigt sken.
 
Temat på plåtningen var Sjöjungru/utomjordiskt/mystiskt, verkligen ett roligt tema att jobba med. Jag bar en lång, silvrig vintageklänning och var typ indräkt med glitter.
 
Det första jag googlade på i morse var "hur får man bort glitter från håret?" haha, fast efter lite schampo och vatten så var det mesta borta, dock har jag ändå lite glitter kvar i ansiktet som tycks vilja sitta kvar för gått. Men det var ju 100 gånger värt det såklart!
 
Nu längtar jag tills bilderna är färdiga så att jag kan visa upp några här på bloggen, dessutom ska mitt modell-portfolium påfyllas. Måste även tillägga att Nathalie verkligen är jätteduktig på att fota och lätt att känna sig trygg med på fotograferingar. Skulle verkligen inte förvåna mig om hon en dag fotar omslag för de stora modemagazinen, tills dess kan ni ju alla klicka in på hennes hemsida.
 
Sneek peek från kameraskärmen:
 
Måste också tacka mina föräldrar så hemskt mycket för att ni alltid ställer upp för mig och skjutsar mig på olika saker. Utan er skulle jag varken kunna hålla på med modellandet eller hästar och tävling. 
 
 
Kramkram,
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback