Storsjöyran på fredag!

Nu har Emmy, Kirsten och jag bokat biljetter till Storsjöyran och vi är i Östersund vid fyra tiden! Ska bli så sjukt roligt och de artister jag ser mest fram emot är nog Oskar Linnros, Johnossi, First Aid Kid, Adrian Lux och Crystal Castels.
 
 
Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig.. vi ska ju gå två dagar och båda dagarna kommer det vara ca. 25 grader varmt... förmodligen blir det jeans shorts och magtröja dag ett och enkel klänning med öppen rygg + blomkrans dag 2. + doctor martens såklart! 
 
Lite inspo..
 
 
 
 
 
Untitled
 
shut up and kiss me | via Tumblr
 
 
 
Dennna låt ♥
 
Imorn ska jag införskaffa en engångskamera fr!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback