Vi kan gå genom eld, bara för kväll.

 
Då var man hemma efter två grymma festivalkvällar på storjsöyran, sitter och försöker fundera ut hur jag ska kunna förmedla upplevelsen i ord, men ger upp. Det går bara inte, man måste helt enkelt uppleva det själv.
 
Har precis lagt mig på sängen, slår på spotify och Genom Eld av Oskar Linnros. Ler som en idiot. Blundar, känner stämningen från gårkvällen och allas jubel då Linnros plötsligt stiger på scenen igen och kör sången som alla väntat på. Jag svär att himlen lyftes minst tio meter och att alla tusentals hjärtan dunkade i exaxt samma lyckobeat. Och hela scenen färgades eldgul.
 
 
"Men det är nånting ikväll, som får mig att tro. Att vi kan gå genom eld. Bara för kväll."
 
Magiskt.
 
 
Såg att jag tagit 150 bilder med mobilkameran, imorgon ska jag ladda över dem på datorn men tillsvidare kommer lite instagram pics.
 
 
 
 
Mandio Diao!
 
 
 
Kram,
 


» Balou

Wow!

2013-07-29 // 01:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback