Sommarlov!

   
 
 
 
 
 
 
 
Rubriken säger allt. Dock kan jag inte riktigt fatta att ettan är slut, Det gick ju såfort. Vissa saker har förändrats sjukt mycket sen vi började allihopa medan vissa saker är precis som det var innan, det känns alltid så himla tungt och jobbigt när man är mitt i terminen men när man väl skrivit sin sista inlämning så känns det som tiden bara sprang iväg.
 
Jag tycker det var superskönt att gå ut och slippa ha en högtidlig avslutning för en gångs skull, ungefär som att gå ut sjuan man behöver inte säga farväl liksom. Och jag gillar inte att säga hejdå, ordet för alltid skrämmer mig. Aldrig mer träffas, aldrig mer gå i skolkorridoren. Till och med såna saker som varit jobbiga och tråkiga blir jobbiga att säga hejdå till, ganska sjukt. Näe, så därför var det väldigt skönt att bara gå ut ettan och inte ta studenten.
 
Men för er som kommer lämna er klass idag, hoppas jag att ni får en fin skolavslutning och inte tänker allt för mycket på just avsked, ha roligt och njut, det är inte varje dag man tar studenten eller går ut nian! Och det är jobbigt, det kan man inte komma ifrån, men det blir bättre. Livet blir bättre, se det som ett äventyr. Gör sommaren till något att minnas.
 
 
 
 
KRAM!


» Balou

Glad Sommar! :D

2013-06-05 // 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback