Stockholm part 1

Klockan ställdes på 4 och konstigt nog så gick det lätt att stiga upp ändå, kanske för att vi skulle till stockholm?;) Tåget gick från sundsvall vid fem tiden och klockan 9 var vi framme. Först lämpade vi av all packning i lägenheten och sedan gick vi på skansen och i gamla stan.
 
 
 
 
 
Skansen.
 
Gamla stans mysiga gator.                                                  Emmy
 
 
Sedan var vi så trötta i fötterna så vi gick till kungstädgården, köpte glass och satte oss i gräset. Solen lyste och det var så mycket sommar som det kan bli. 
 
 
 
Dag två gick vi till drottninggatan och shoppade, på hollister var det galet med stort G, som vanligt folk överallt som ryckte i grejer och trängdes före, lägg till superhög musik och total mörker på det...haha hittade denna bild...tyckte den var klockren!
 
 
Men det är ändå en av min fav butiker!
 
 
Fick med mig två tröjor.
 
 
Vi gick även på carlings, monki, zara, weekday etc etc.

Gick också en sväng runt hötroget och köpte jordgubbar. Om jag bodde i stockholm skulle jag köpa jordgubbar där jämt. Inte alls beroende.
 
 
 
Efter att ha ätit lunch tog vi spårvagnen tillbaka till djurgårn och till grönan! Där spenderade vi resten av kvällen med att riskera livet på eclipse och få hjärtatacker av uppskjutet. Min favorit på grönan är npg ändå jetline, flygande mattan och eclipse...japp ni hörde rätt! Det var seriöst den närmaste känslan man kan komma till att flyga, och man såg hela stockholm. Så fint, åk den om du är där.
 
Eclipse.
 
 
 
 
 
 
Sen kvällspromenad hem.
 
observera att alla bilder är tagna av min mobilkamera, så därför ej super kvalla.
 
Kram! Väntar på lite bilder ifrån Emmys kamera.. så part 2 coming soon!
 
 
 


» Balou

Fina bilder! :)

2013-06-24 // 02:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback