Stockholm-Sundsvall-Örnsköldsvik

Åka tåg åka tåg åka tåg åka buss...osv. Igår kväll klockan 11 kom jag hem ifrån en väldigt lyckad och rolig resa till Stockholm med Emmy m. familj. På 2,5 dag har vi hunnit med att gå i gamla stan, typ överallt i hela stockholm, skansen och grönan!
 
love ya.
 
 
Och ja, vi åkte Eclipse. And we survived, vilket är ganska självklart eftersom jag sitter och skrivet det här nu. Flum Flum. Nej, men seriöst vi hade det jättebra och åt massa go mat och jag tog en massa bilder med telefonen som ni ska få se så fort jag laddad över dem på datorn. Och då skriver jag mer om dagarna, tillsvidare får ni här en mycket trevlig staty-gubbe som vi lyckades fånga på film mitt på drottninggatan. Haha!
 
 
Kraaam
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback