Summerdays

 
ZwWTxJ
 
Jag for till bästa farmor och sovde över där, det regnade som tusan på vägen dit. Och åskade. Vi hade tv-mys och åt gott.
 
Dagen därpå var det fin väder och resten av familjen kom vid tre tiden. Jag badade i poolen och åt jordgubbar. Det var sommar och soligt och jag tänkte på att hela sommaren låg framför mig. Härlig känsla. Kan möjligen vara den bäst känslan. 
 
  
 
Ingen sommar utan glass.
 
 
 
 
Tittade på lite gamla kort, min  farmor i beige kappa på kortet längs ner, så fina kläder på den tiden. Det är något speciellt med kort som är taget med analoga kameror, kanske för att det känns mer äkta och mer "fånga ögonblicket" med en kamera som man inte riktigt kan bestämma vad som hamnar på fotopappret, det blir liksom som en överaskning när framkallningen är klar istället.
 
Nu är jag pepp på fota varje speciellt ögonblick i sommar med min polaroid:-)
 
Nu är klockan över tolv igen... suck hur ska man kunna somna när det är dag ute? Eller natt, men det ser ju ut som dag. Hjärnan blir förvirrad. jaja.
 
Kramkramkram
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback