Första lovdagen och funderingar

Igår bar det av till Umeå med familjen, gick runt i affärer och åt go middag. Ur mysigt! Fast kallt var det där uppe... huvva höll på att frysa ihjäl har ju gått och vant mig med plussgrader nu senaste dagarna. Sedan kom jag på att det luktade som i Cambridge i Umeå...alltså storstad, haha. Men det luktar inte så i Stockholm..hm mysko. Har ni tänkt på att alla platser har olika dofter, alltså jag är så knäpp att jag känner olika lukter i olika hus, olika personer och ibland kan en liten vindpust ge flashbacks av minnen som jag inte visste att jag ens lagt på minnet! Aja nog om dessa onödiga funderingar.
 
 
 
Hoppas ni som har lov, sörjer med er stockholmare och skåningar, haft en bra första lovdag. Själv har jag hållit mig mest inne, då inte av lathet utan p.g.a vädret som liknar en snöstorm hämtad direkt ifrån antarktis ödemarker. Ja såå attttthh. Nämen det har ju vart mysigt också, sett på film fast mest skrivit. Och skrivit. Är snart uppe i ett nytt delmål..oj vad jag vill dela med mig av boken till er, men det kan jag ju inte. Hoppas i framtiden, hoppas, hoppas verkligen!
 
 

Klicka på månen, la luna osv.
 
Tillsvidare får ni gärna lyssna och kolla in min skrivarlista som ger inspiration och koncentration, funkar säkert bra vid läxjobb också..men det ska vi inte prata om nu..DET ÄR JU LOV! <-----Glad att det ör lov x10000.
 
Näe ni får har det så fint peeps, höres!
 
Ps. Berättar om mina lovplaner senare, för nu kommer la familja hem om typ 20 minuter och jag har lovat att laga mat, så måste nog röra på fläsket!  Dvs.HEJ tidsoptimist. ds.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback