Mycket i huvudet

April. Fem bokstäver, 5 miljader känslor, förhoppningar och fjärilar i magen. Har ju insett nu att det endast är 3 veckor kvar till jag befinner mig i london, vårsolen värmer och man kan sitta och fika på ett ute café medans isen ligger kvar på havet här hemma. Tre ynka veckor tills jag kommer träffa resten av Top Model World Wide finalisterna och gå en kurs led av en proffisionel catwalkmodell. För att sedan tre dagar senare själv gå catwalken med designer märken och en självstylad walk. 
 
 
Jag tänker ge allt. Och sedan får det gå som det går.
 
 
Och det ska bli så kul! Absolut, men det är mycket som hela tiden går på repeat i mitt huvudet, tugg tugg. Flygbiljet och hotell ska bokas, resan planeras, planera in fotografering + så mycket mer som jag inte har i huvudet utan på en kilometer lång lista gjord i papper. Eftersom jag åker veckan efter lovet så är det en massa prov som jag måste göra i förtid(alltså nästa vecka) Nationella-prov talet, Ekonomi-prov osv.
 
24-roses:

Soft ♡ Blog
 
+ att jag satsar på ridningen och tillbringar 2-4 timmar i stallet per dag( www.equestrianteam.blogg.se) Så därför blir bloggen lite åsidosatt, men jag ska försöka hålla den vid liv. Och när london närmar sig så kommer jag så klart dela med mig av hela händelsen med er!
 
 
 
Ps. Lite London planer kommer upp later on.
 
Kram Kram,
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback