Maj

Alltså vart har denna månad tagit vägen? Känns som om tiden springer iväg medan jag själv bara trampar på stället. Känner mig så himla skol less just nu, gör ju fortfarande mitt bästa på alla prov och så men det är så himla frustrerande att sitta framför en dator när det finns tusen andra saker man kan göra som är så mycket roligare.
 
image
 
Matte nationella imorgon, det får gå som det går, för om exakt 12 dagar har jag gått ut ettan och det är sommarlov. Med andra ord jag är fri. 
 
lite såhär liksom.
 
Jag har så många ideer och inpiration till att blogga men tyvärr så vill ingenting fungera,
 
1. Kamera laddaren är borta, alltså helt försvunnen. Ngon som sett den?
 
2. Min kamera är helt död.
 
3. Jag kan inte ta foton med min mobil eftersom minnet är fullt. OCH datakabeln till den är också på vift.
 
Frågan är bara, hur lyckas jag tappa bort precis allting? Åh.
 
 
Bara för att göra det här inlägget ännu mer splittrat så kan jag berätta att jag skrivit klart min novell till svenska uppgiften, som jag blev rätt så nöjd med. Dock blev den 1300 ord och den fick max vara 1000 så jaa...
 
 
 
Skulle nu vilja läsa ett stycke ur den?? 
 
Kram kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback